niedziela, 26 stycznia 2020

Moja ulubiona czekolada. Znalazłam.


Czekolada - idealna w każdym momencie.

....oczywiście w kontrolowanych ilościach. Prawdę mówiąc nie ma w moim otoczeniu osoby , która nie lubi czekolady. Od czasu do czasu kostka nawet dwie umila chwile, zwłaszcza te spędzone z przyjaciółmi przy kawie.



Ostatnim moim odkryciem jest jest czekolada firmy Wawel. Kosteczki w formie ust rzeczywiście rozpuszczają się w ustach. Moim ulubionym jest nadzienie kokosowe z chrupiącymi kulkami ryżowymi (Czekolada Crunchy Coco), tuż za nim tiramisu, ale jest też dostępne malinowe, truskawkowe, krówkowe i z tego co widzę to czarny las (będę próbować). 

Niecałe 300 gram pyszności, w całkiem niezłej cenie. 

Udało mi się kupić czekoladę  w promocyjnej cenie za niecałe 7 złotych. Absolutnie warte grzechu prawie 300 gram pyszności:)

Ten zakup udał mi się jak nic. Czekolada jest:

  • smaczna,
  • duża,
  • tania (przynajmniej ta w promocyjnej cenie),
  • ma ciekawy kształt kostki.

I wcale nie przesadzę jak napiszę, że dla mnie to tańsza alternatywa dla dużej  Milki. Idealna dla mojej 5 - osobowej rodzinki!

ToJestOk :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz