czwartek, 15 września 2016

Market, który lubię!

Jest jeden market, w którym zakochałam się od pierwszego zobaczenia!


Cokolwiek nie usłyszę i tak uwielbiam Ikeę. Od lat wielu odwiedzam, kupuję i cieszę się. Szafy, szafeczki, regały, lampy, miseczki dla dzieci, szklanki do kawy, świeczki... No lubię.


Super mebelki do pokoju dziecięcego :)

Ta sofa to moje marzenie:)

Jeszcze niedawno aby odwiedzić Ikeę musieliśmy jechać kawał drogi. Była to prawdziwa wyprawa. Wiem, że można przez internet z dostawą do domu, ale ja lubię buszować między regałami, oglądać, dotykać...
Będąc w Poznaniu u naszych przyjaciół, zazdrościłam im że mają tak blisko Ikeę. Zdziwiłam się gdy usłyszałam, że w ich domu nie ma ani jednego mebla z Ikei. Na moje pytanie dlaczego? Usłyszałam, że nie chcą mieć mebli takich jak wszyscy. Szczerze? Ja mam to gdzieś, dla mnie liczy się wygoda, estetyka, funkcjonalność... Mogę mieć nawet tak jak wszyscy:)


Teraz mamy Ikeę we własnym mieście, raz na jakiś czas robimy wypad. Strasznie mnie zaskoczył i ucieszył katalog Ikei, który dostaliśmy pod drzwi domu. Cieszyłam się jak dziecko, gdy dostanie nową zabawkę!

Dla mnie Ikea jest ok :)


2 komentarze: