wtorek, 23 sierpnia 2016

Plecaczek do przedszkola.

Mamy fajny plecak.

Nasze najmłodsze dziecko wybiera się do przedszkola. Wydarzenie to niemałe, musi być wszystko przygotowane na tip top!

Szukałam małego plecaka, fajnego i jednocześnie niedrogiego. Po kilku wizytach w marketach wywnioskowałam, że za 50-60 złotych dostanę taki plecaczek, jednak nadal wydawało mi się to dużo. 

To jest zaledwie przedszkole i plecaczek będzie sobie wisiał na wieszaczku w szatni. Bardziej to gadżet zachęcający do pójścia do przedszkola niż plecak szkolny, który dobrze byłoby, aby miał wyprofilowane plecki, odpowiednią objętość, może nawet kółka u dołu.

W każdym razie ucieszyłam się jak zobaczyłam to cudo:



Mały, zgrabny z jedną komorą, ale po co więcej. Kolorowy z motywem bajkowym (były również motywy z innych bajek).
Z wypukłym przodem, taki efekt trójwymiarowy, miły w dotyku a przede wszystkim lekki.




No i cena. Kupiliśmy plecaczek za niecałe 20 zł. Ucieszyłam się ogromnie. 




Na wycieczki przedszkolne idealny, zresztą na wycieczki rodzinne również:)

Plecak kupiliśmy w Pepco.

8 komentarzy:

  1. plecaki z motywami bajkowymi były również w lidlu i biedrące - również w przystępnych cenach :) u nas sprawdza się worek, wiszą w nim ubranka na zmianę, tak na wszelki wypadek. Kapcie leżą sobie w półeczce a na wycieczki panie mają cały ekwipunek dla dzieci i nie pozwalają dawać zbędnych rzeczy, w sumie sama się nie dziwię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzieliśmy, jednak nie zdążyliśmy kupić. W Lidlu poszły jak świeże bułeczki, zwłaszcza te szkolne większe. U nas w przedszkolu plecaczek na wycieczki obowiązkowo był zabierany u naszego środkowego dziecka. A to to samo przedszkole więc już wiemy, że przyda się.

      Usuń
  2. Mamy podobny plecak i sprawdza się w 100% :) my etap 1 razu do przedszkola mamy za sobą na szczęście :) życzę by obyło się bez płaczu, a sam pobyt był wielką radością :) Obserwujemy i pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Pozdrawiamy również. Oby było tak jak piszesz :)

      Usuń
  3. Za taką cenę to naprawdę super plecak! Mój starszak uwielbia autka :) i do przedszkola woli nosić plecaczek niż woreczek. My kupiliśmy mu z decathlona za ok 20 zł, ale niestety bez bajkowego motywu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tym bajkowym motywem trochę się nachodziliśmy:) Najważniejsze, że dzieci są zadowolone :) Pozdrawiam również.

      Usuń
  4. Mój synek bardzo lubi motyw Auta :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń