środa, 24 sierpnia 2016

Ariadna - ogólnopolski panel badawczy, znacie?

Na razie próbujemy, testujemy stąpamy po grząskim gruncie, bardzo niepewnie, aczkolwiek z dużą ciekawością.

Jako świeżak w temacie: otrzymywania produktów do testowania, książek do recenzji, wypełniania ankiet, zbierania punktów w zamian za nagrody staram się skrupulatnie czytać regulaminy i wybierać pewne miejsca, aby nie popełnić błędu.

Buszuję po blogach testerskich, opiniotwórczych, podglądam, patrzę gdzie koleżanki się udzielają, gdzie są zarejestrowane, uczę się od lepszych z większym doświadczeniem. 

Ariadna to ogólnopolski panel badawczy, na którym zbierane są nasze opinie, na rozmaite tematy. W zamian za to otrzymujemy punkty, a te z kolei możemy wymieniać na nagrody. Wygląda to całkiem nieźle, zwłaszcza że widzę na blogach i fan page innych, że to funkcjonuje i to całkiem fajnie.

To tutaj jakość badań gwarantowana jest certyfikatem PKJPA Organizacji Firm Badania Opinii Rynku ((OFBOR)



Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (w skrócie PKJPA), promuje polskie standardy jakości realizacji badań rynku i opinii społecznej w terenie. Program ten służy również podnoszeniu jakości zbierania danych w badaniach rynku i opinii publicznej (więcej przeczytać można tu).

Jeśli dana firma posiada certyfikat PKJPA to znaczy, że spełnia wymogi Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów. 

W skrócie: na moje panel jest w porządku.

Na razie jesteśmy zarejestrowani. Wszystko wygląda ok. Zobaczymy jak będzie dalej;)

Zarejestrować można się tu.

Polecacie coś jeszcze? Macie doświadczenie w tym temacie?

6 komentarzy:

  1. Ariadna na pewno wysyła nagrody.czeka się około miesiąca. W zeszlym roku zamówiłam maszynkę do strzyzenia dla męża a miesiąc temu otrzymałam różowy blender. Na przesyłkę czeka się około miesiąca ale na pewno wysyłają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info. Mam nadzieję, że uda mi się zebrać odpowiednią ilość punktów:)

      Usuń
  2. Mam kilka nagród od nich, o swoich pewniakach w tym temacie piszę na blogu Zyskam Zyskaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale teraz chyba rzadko są ankiety .Kiedyś miałam często a teraz jedna na miesiąc :(

    OdpowiedzUsuń