środa, 30 listopada 2016

Czekolada. Idealna na chłodne dni.

                           Ostatnio mam problem z napojami. 

A właściwie z ich wyborem. Lubię herbaty, ale coś za mną chodzi od jakiegoś czasu. Kawa a owszem uwielbiam i smak i zapach, ale pijam tylko jedną na poranny rozruch. No czegoś innego chciałabym spróbować.

I mam.



Przypomniałam sobie smak czekolady.

Gorącej, smacznej, rozgrzewającej w chłodny dzień czekolady.
W dzieciństwie robiła mi ją mama. Później jakoś tak zapomniałam o niej i teraz na nowo ją odkryłam 💜

Ale oczywiście czekolada czekoladzie nie jest równa. 
Zanim trafiłam na taką, która mi odpowiada trochę próbowałam. Były i saszetki jednorazowe , puszki, kartoniki... 
Szału nie było, smaczna ale nie powalała.

Aż tu będąc w Auchan na zakupach w dziale z płatkami śniadaniowymi, zerknęłam na regał z kakao i wpadła mi w oko ta własnie czekolada:




Kupiłam. Zrobiłam.



I tak już leci czwarte opakowanie. Jest pyszna. W zimny dzień rozgrzewa. Uwielbiam z odrobiną mięty i chili. Z cynamonem też super.

Czynnik, który dla mnie nie jest bez znaczenia. To cena.
Przyzwoita cena. Około 13 zł, ale mi się udało ją kupić w jakieś promocji za 11 zł.
Gęsta, nie za słodka, delikatny aksamitny smak. 




Polecam. To Jest Ok 😊

1 komentarz: